Targi/konferencje

Targi/konferencje

Chcemy pomóc naszym Klientom – Wystawcom osiągnąć na targach jeszcze większe korzyści z wystawienia się, dlatego chętnie podzielimy się swym doświadczeniem i wiedzą.

 

Pomożemy Ci:

- ocenić przydatność danej imprezy dla Twojej firmy

- przygotować dobre i niedrogie stoisko

- przygotować personel do pracy z klientem targowym

- przeprowadzać rozmowy handlowe

- wykorzystać skutecznie kontakty zdobyte na targach

- zastosować tricki sprzedażowe zwłaszcza w relacji z trudnym klientem

 

Korzyści z obecności na targach dla klienta biznesowego:

• najlepszy sposób do prezentacji własnej oferty na tle konkurencji.

• sposobność do pozyskania nowych klientów.

• możliwość zaistnienia obok liderów rynku.

• nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

• trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów.

• dodatkowy kanał promocji, który nie wymaga tak dużych nakładów finansowych, jak tradycyjna reklama.

• zawieranie umów z klientem, który wcześniej odwiedził nas na Targach odbywa się szybciej, sprawniej i bez większych nakładów.

 

Korzyści z obecności na targach dla klienta indywidualnego:


• Wystawcy Targów przekażą nam szczegółowe informacje o swojej ofercie oraz odpowiedzą na wszystkie nasze pytania.

• Tragi to również czas premier. Pierwszej prezentacji nowych produktów i ofert

• Wystawcy chcąc się wyróżnić na tle innych organizują konkursy z nagrodami, urządzają promocje i udzielają specjalnych, targowych rabatów.

• Poza ofertą wystawców na Targach czeka na nas jeszcze wiele dodatkowych produktów, usług, udogodnień i atrakcji przygotowanych przez organizatora.

• Duża konkurencja na rynku oraz coraz większa świadomość konsumencka powodują, że Targi cieszą się wśród klientów sporym zainteresowaniem. Jest to miejsce, w którym przed dokonaniem zakupu mogą osobiście porozmawiać o produkcie, nawiązać dialog z przedstawicielem firmy, porównać wybrane mieszkanie na tle konkurencyjnych ofert.

Zorganizowane targi/konferencje:

Napisz!